Mucizem_1 öncelikle geçmiş olsun canım,yazını okuyunca kendi free beta hcg oranıma baktım 77.2 çıkmış benim,yaşını bilmiyorum ama benimki yaştan dolayı orta risk grubundaydı,dediğin gibi benim ense kalınlığı normal çıkmıştı ,burun kemiği de görülmüştü crl oranı da ortalamanın içindeydi,doktorum orta risk grubundasın perinatologa yönlendirdi,dün gittim perinatologa aynı şekilde o da orta risk grubunda olduğumu söyledi ve testlerden bahsetti,ilki amniyosentezdi,bebeğin suyundan sıvı alınıp bebeğin hücreleri laboratuvar 🔬 ortamında çoğaltılıp tanı konuluyormuş,işin doğrusu ben amniyosentez yaptırmak istiyordum,bir de işte bu yurt dışına gönderilen testlerden ve ücretlerinden bahsetti , hatta perinatolog bana şunu sordu %100 sonuç mu istersin %99 sonuç mu ben de %100 sonucu bilmek isterim dedim o zaman amniyosentez yapacağız dedi,sonra kocamla konuştuk o istemedi bebeğin sıvısından su alınmasını ,yurt dışına giden testlerden yaptıralım dedi,damar yolundan kan vereceğim bu gün,Amerika ya gidecek kanlar,bunu yapan da aracı firma,benim firmanın adı Panoroma testi , internet siteleri de var panoroma testi yazarsan çıkıyor googledan,2.750 ücreti canım sonucu da en geç 2 haftaya çıkıyormuş