Belindaa
Belindaa aslında ben 1 hafta önce ayrıntılı ultrAsano gittim her ayrıntıya baktıktan herşey normal görünüyor dedikten sonra direk down sendromlu bebeğin olsa aldırırmısın, doğururmusun dedi, bende dedimki bu soru Nası bi soru bi anda cvp veremem ben ayrıca aldıramam dedim ve hocam bi sorun mu gördün dedim yoo yooo ben herkese diyorum Dedi daha sonrasında bebeğin yüzünü tam göremedim pelvis e sokmuş kafasını 2 hafta sonra yine gelin yüzüne de bakalım dedi bugün gittim yine ayrıntılı ultrasonda herşey normal ama siz karar verdiniz mi aminosetez sıvısı aldırmaya diye sürekli down sendromundan bahsetti, bende en sonunda hocam siz sorun yok diyorsunuz ama sürekli bundan bahsediyorsunuz i, siz eşinize yaptırdınız mı dedim yok ben yaptırmadım tarama bile yaptırmadım dedi, böyle benim aklımı beynimi karıştırdı bian dilim Tutuldu bişey soracak kafam kalmadı ve çıktım, yarın da başka bi doktora gidicem ayrıntılı biraz uzun yazdım kusura bakmayın