Ozge3747 Selufkaa Gerçekten öyle ben son haftalarda çok rahatlayacağım zannediyordum ama bebeğim hem tüp bebek hem serklajlıyım. 9 ayım stres içinde geçti, şimdi de en büyük korkum kordon dolanması. Zaten çok hareketli bir bebeğim Yok. Sakin olduğunda iyice panik oluyorum 🙈
Selufkaa Ozge3747 oyyyy hasretle beklenen bebeklerden demek ❤️ Son haftalar daha kolay geçer derler de doğru söylüyorsun kordon dolanması kakasını yemesi vs bu haftalarda daha riski olabiliyor 🙄 iyi düşünelim iyi olsun 🙏🏻 Hareket olayı da kişiden kişiye değişiyor bana su an tekmeleri bile psikolojik olarak az geliyor halbuki normal sanki
Derya0707 Selufkaa ilk nst ye 33. Haftada girdim canım sonucu Dr a gösterdiler doktorum geldi senin sonucun gibiydi tekrar çekin dedi yine aynı sonuç aç mıısn dedi bişeyler yiyip gitmiştim ama tok da degildim Bi yemek yiyip gel dedi yedim geldim 3-4 tekme attı ama Dr um yeterli görmedi gel muayene edeyim dedi normalde muayene haftam değildi muayene ederken tekmeler havada uçuştu Dr da rahatladı hersey yolunda her hafta nst dedi sonraki nstlere hep elimde yiyecekle girdim yiyeceklere tepki verdiği için ben Bi yandan nst çekilirken Bi yandan meyve falan yiyorum kıpır kıpır oluyor şükür denemenin tavsiye ederim
Selufkaa Derya0707 canım yarın doktora gidicem tekrar nst çekilmek istediğimi söylücem bakalım. Benim anlamadığım evet ben de aç gibiydim tuzlu bir şeyler yedim yeterli gelmedi serum verdiler sonra tekrar cektiler ama bebeğim nst esnasında hareketliydi tekme atıyordu ona rağmen sonucun böyle çıkmasına şaşırdım ben
Derya0707 Selufkaa o tekme attıgım anlarda kalp atışı hızlanıyor muydu onu istiyorlar canım tekme ya da hareket ettiğinde Bi tık kalp atışı hızlanıyor hani düz çizgi gibi çıkmış ya onda yukarı iniş çıkışlar oluyır kalp atışı hızlanın ca benim de ilk iki nts senin ki gibiydi
1ogrencianne Selufkaa Takılma bence ya birçoğumuzda olduğuna göre önemli bir şey değil demek ki. 😊 Benim doktorum sorun yok diyordu 2 güne bir bağlanıyordum nst’ye hep düzenliydi kalp atışı. Belli bir aralıkta olduğu sürece sorun değilmiş 120-160’tı yanlış hatırlamıyorsam. Doğunca göreceksin inşaAllah az kaldı. Bak son günlerinin tadını çıkart. 😊
Selufkaa 1ogrencianne içimi rahatlattın canım yardımcı olduğun için çok teşekkürler ❤️ Hele bir doğsun o ayaklarını öpücem bol bol ☺️
1ogrencianne Selufkaa rica ederim canım güzel düşün hep 💓 doğunca ayakları hiç durmayacak altını değiştirirken merak etme annesi 😂
Miskokulu18 Selufkaa Kalp atışının inişli çıkışlı olmasını istiyorlar Taşikardiden şüphelenmiş olabilir doktorunuz Kalbinin hep aynı atması iyi değil derler Ama hareketsizse böyle çıkabiliyor Öncekilerde sıkıntı yoksa korkmayın bence
Selufkaa Miskokulu18 ilk kez çektirdim canım bakalım bugün doktorla konuşup tekrar çekilmek istediğimi söylücem
Selufkaa Burcu2389 canım merhaba, bugün gittim doktorumla konuştum sonuç gayet normal dedi. Ben de başka bir doktora sonucu gösterdim hareket etmemiş tekrar çektir dedi dedim. Bu haftalarda normal yeri daralıyor dedi. İçim rahat değil tekrar çekilmek istiyorum dedim. Bu kez 45 dk sürdü neredeyse bebek çok hareketli olduğu için. Sonucu gösterdim sorun yok haftaya kontrole gel dedi. Nst sonucunu da yükleyim
Selufkaa Burcu2389 https://imgyukle.com/i/o8eOtA burda kesik kesik olması bebeğin hareketli olduğu zamanlarmış. Aklında olsun bu kez tok karna gittim beklerken muz yedim vişne suyu içtim belki o da etkilemiştir. Dün açtım sadece çubuk kraker vs yemiştim bir de serum vermişlerdi. Sen de tok karna ve tatlı yiyip git ❤️
Selufkaa Byhnyvz canım merhaba bugün doktora gittim doktoruma sordum nst sonucumu. Gayet normal dedi benim içim rahat etmediği için tekrar çekilmek istedim. Bebek çok hareketli olduğu için 45 dk durdum nerdeyse. Doktor sonucu görünce problem yok bu haftalarda böyle olması normal dedi. Haftaya da kontrole çağırdı. Bilgilendir dediğin için yazayım dedim
Burcu2389 Selufkaa Adına cok sevindim inan ki çok şükür sağ salim kucagına al inşallah darısı başıma olsun bende yarın gideceğim bakalım
Burcu2389 Selufkaa masallah kuzuya bende yarın tok karnına ve meyve suyu falan içip gideyim ozaman bakalım sonuç ne olacak
Selufkaa Burcu2389 yediklerimiz bence etkiliyor canım çünkü bebek nst de durmadı hareket etmekten. Senden de güzel haberler bekliyorum Allah evlatlarımızı bize bağışlasın ❤️❤️