Ozge3747 bende 37 haftalığım çok hareketli bi bebek değil sorunlu bir gebelik geçiriyorum zaten çok kusuyorum,çok korkuyorum birşey olacak diye bazen hiç hareket etmiyor tatlı yiyorum yok sola yatıyorum yok ntsye bağlıyorlar başlıyor harekete oyun oynuyor resmen bizimle 🤦🏻♀️