Beyzakvrkk Benşm de aynı şekilde hiç öyle beni rahatsız eden bir hareketi olmadı. Ben de şu an 36+2 yim, genelde sakin bir bebek. Önceden bir iki gün hareketli bir iki gün neredeyse hiç hareketsiz geçiriyordu şimdi 10 gündür falan bşraz daha hareketleri canlı. Ama yine de ben bu hareket konusundan çok huzursuzum. Nst de benim bebeğim de bayağı hareketleniyor acaba o seslerden mi etkileniyor bilmiyorum. 18 Ekim’de sezeryan olacağım inş bir doğsa da diyorum artık gözümün önümde olsa stresten endişeden çok yoruldum çünkü benim hamileliğim de çok zor geçti. Bebeğim tüp bebek ayrıca serklajlıyım hiç rahat bir hamilelik geçiremedim, artık sağ salim kavuşmak istiyorum 😒