Selufkaa canım bni de uyandıracak kadar degil ama aktif bi bebeğim vardı 2 hafta önce de akşamları çok hareket ediyodu o zaman canımı acıtıyordu şimdi sadece toplanıp kalıyor eskisi gibi değil ve nst böyle oluyor acildeki doktor da garip daha önce böyle nst olduğu için yatış verdiler diyorum o onların hekimliği bu benim diyor sanki hekimlik aşçılık gibi davranıyor sinir oldum bir de alttan bakalım dedi anlıcan iyice sacmaladı bnde çıktım baktırmadım sorun yoksa neden baktırayım diye