Guguk Kifayet çukur olmayan gülünce belli olan ne oluyo ki gamze gibi de değilse? Eğrilttin mi kız çocuğun yanağı?
Kifayet Guguk çukur dediğim bazı kişilerin gamzeleri gülmeden de dışardan belli oluyor manada söyledim
Eceyavuz Guguk çok nadir karşılaştığım oluyor sokakta çocuğun bir gözü diğer gözüne gore baya içerde kalıyor göz kapağının altında
Guguk Eceyavuz iyi de gözü öyle olanlar annesi kürdanla dürttü falan ne alaka ki? Biliyorum gözü öyle olan var ama anne dürtmekte olsa ohooo
Guguk kertenkeleannesi gidemiyorum 😋yazıyorum ki tam arkada gideriiiiim gideriiiim sonuna kadar bu derdi çeker giderim çalıyor 😂 Zafer Peker armağan ederim 😂
Guguk Ultraslan40 o kolay iki de patates yerim az da yana etlenir 😂 hey rabbim ne güzel yaratıyor her birimizi biz yatıyor kalkıyorken ilmek ilmek işleniyor her yeri onu da yediğine dürttüğüne bağlamak ne komik bir durum yav 😂 bişe yiyemez oluyorum böyle düşününce her gün yeni bişe çıkıyor 😂 kıvırcık makarna yersem kıvrık mı olur zilli zilli
Ultraslan40 Guguk ah ah. Gün geçmedi ki yine bir olay 😂 her gün ben garip Olaylarla karşılaşıyorum. Bunlar hep önüne gelene inanmaktan, koca karı laflarıyla büyümekten ve maalesef üzgünüm ki bilinçsizlikten inanılan olaylar..
Guguk Ultraslan40 nasıl inanıyorlar ya bizim milleti bişeye inandırmak pek de kolay değildir 😂 annem dedi diyolar bi de annenin dediği her şeyi benimseyen inanan Kişiler mi ki anlamadım. Ne bilim kedi görseler anneleri o aslında köpekti dese inanacak gibiler
Ultraslan40 Guguk anne bile olsa sonuçta bir araştırmak lazım körü körüne inanmamak gerek. Benim kızdığım nokta da bu insanlar hiç bir şeyi araştırmadan etmeden bu tarz hurafelere inanıyorlar. Neyse ki ben öyle birisi değilim de gittim yeşil lens aldım Doğumda takıcam bebeğim yeşil gözlü olsun diye.
Guguk Ultraslan40 bunu iyi dedin benim rensksiz lensim en iyisi bende mavi yapayım. Araştırıyorlar işte burda tam yerinde ama bişe diyene de kızıyorlar 🤪
Guguk Ultraslan40 az önce sirke biber kaynattım kokusundan korktum acaba bebeğim içerde zerhoş olur mu 😂allahım sana emanet
Kubraseyit00 vildankg ben ve esimde gamzeliyiz oglumda gamzeli simdi yine hamileyim buda olcak mı merak ediyorum 😅😅 cok ayva yiyen tanidigm var ama bebekleri gamzeli olmadı 😅 aksine bende hic ayva yemedim 😅😅
okyanustakibulut vildankg canim benim😁 bende gamzeliyim hemde aşırı bir gamze bendekiler. Bunlar doku eksikliğinden kaynaklanıyor he anneme sorarsan ayva yemiş ondan ama öyle bastirma falan yok birde babam gamzeli benim onun genetigi veya benim doku eksikligim diye düşünüyorum 😁