okyanustakibulut Ne kadar sevimsiz bir insansınız. Bayan size gayet espirili dille tatlı tatlı yaklaşmış sizin şımarıklığınız ilginç ve dikkatimi çekti. Hep yazmışsınız başka yerde de yok ismin kötü yok bilmem ne. Sizin gibilere buralarda çok ihtiyaç yok ama arkadaş gibi
Şen şakrak kişilerden moral buluyoruz okuyup. Her şeye cevap vermişsiniz güzel dilekte bulunduğu yazısına size de öyle sağıl diyememişsiniz beğenip geçmişsiniz. Pes