Esraaydn21 bana da ayrıntılı bi takım testler istendi ve o özel hastaneden 1500tl hesap çıkardılar. Sağlık ocağına gittim burada uygun kitler yok sadece tam teşekküllü hastanede olabilir dediler. Üniversite kadın doğum ve çocuk hastanesine sıra aldım gittim doktora açıkça söyledim çok güzel davrandı bana. Hem kısa bi muayene yaptı ultrasondan baktı hem de testlerin tamamını yaptırdı Allah razı olsun. Bazı hormon testleri rubella testi falan da vardı içinde çok anlamıyorum ama hiç bir ücret ödemeden hepsi yapıldı bitti. Kadın çok iyiydi iki doktora birden devam edicem bi süre.