Esraaydn21 yapıldığına Emin’im şikayet etmekle en iyisini yapmışsın. Hem Yakın bir arkadaşım hem kuzenim hem aile hekimi ikisine de doktorum istediği testlerin isimlerini yazdım sordum sağlık ocağında yapıyorlar dimi ona göre gideyim yada gitmeyeyim diye ikisi de yapılıyor demişti. Bir tane cihazları olmadığı iÇin idrar testini yapamamışlardı.