Esraaydn21 Arkadaslar 8 haftalık gebeyım. Ozel hasteneye gıdıyorum doktorum yapılması gereken testler verdı saglık ocagına gıt orda yapılıo dedı. Saglık ocagına gıttım hemsırem sert agresıf kadının tekı bu testler burda yapılmuo dedı. Ama herkes saglık ocagında yaptırıo bunları dedım. Bızım doktorumuz yapmıyo dedı benı gonderdı. Bende sağlık bakanlıgını aradım olayı anlattım hemsıre ıcın ıslem baslatılcak. Canıma degsın. :) saglık ocagında yapılıyo dmı bu testler cunkı yaptıran yakınlarım var yani bana gelınce neden yapmıyoruz deyıp yolladı
zcolak Esraaydn21 çoğu testimi sağlık ocağında yaptırdım. Sadece TİT diye adlandırılan testi yapamıyoruz dediler. Onun içim devlet hastanesine gitmiştim.
Turkolog Esraaydn21 hangi testler?Çoğu test yapılıyor. Yapılmayanlar da var onları da devlet hastanesinde yaptırmıştım
Esraaydn21 Ayse_Gul hemogram hıv idrar bıde bıkac tane daha. Yaptıranlar nasıl yaptırıo anlamadım :( safmı gordu acaba benı cadı
Esraaydn21 zcolak ya ben bıtanesıne razıyım ozelde yaptırrım bı ıkı testı. Ama benım sınır oldum hıcbırnı yapmıyoruz demesı
Melike35 Esraaydn21 canım bana 3 sayfa test yapıyor sağlık ocağı her ay hemde bende alıp özel doktora götürüyorum Doktorum da durumumu bildiği için bi şey demiyor yoksa onunda anlaşmalı laboratuvar ı var
Esraaydn21 Melike35 ya işte herkes yaptırıo bunlar neden bız yapmıoruz dıo onların elındemı . Bıde hemsıre bana dıo doktorun yanına bosuna gıtmeyın
Mlssa Esraaydn21 Evet çoğu orda yapılıyor zaten 🤷🏻♀️ Saçma sapan insanlar var yaa ne garipler iyi yapmışsınız şikayet ederek
Gozde01 Esraaydn21 ben doktor ne istedyse sağlık ocağında yaptırdımm ve btn testlerimide başka birseyse farklı n Bilemiyorym
Esraaydn21 Gozde01 ıdrar testı hemogram vs.. herkes dıo saglık ocagında yaptırdım ben sabah gıttım benı gerı gonderdıler
zcolak Esraaydn21 yapıldığına Emin’im şikayet etmekle en iyisini yapmışsın. Hem Yakın bir arkadaşım hem kuzenim hem aile hekimi ikisine de doktorum istediği testlerin isimlerini yazdım sordum sağlık ocağında yapıyorlar dimi ona göre gideyim yada gitmeyeyim diye ikisi de yapılıyor demişti. Bir tane cihazları olmadığı iÇin idrar testini yapamamışlardı.
Melike35 Esraaydn21 her hamileden her bebekten prim gibi bi şey alıyormuş onlar Niye baştan sağma iş yapıyor ki bu sen yine aile hekimine randevu al konuş derim
BuluttSecil Esraaydn21 bazı sağlık ocağı doktorları başka doktorun tahlil istemini emrivaki gibi görüyor yapmıyor. Yoksa sağlık ocağı hemogram biyokimya hormon ve idrar yapıyor
Esraaydn21 Melike35 bugun saat 2 ye aldım . Sabahkı olayı sölemeden dırek testlerı gosterıp bunları yaptırmak ıstıorm dıcem. Eger bız yapmıyoruz derse saglık bakanlı öle demıo ama dıcem zaten aksama kdar bos bos otryolar yapcakları bır ıkı test ondada ınsanları böle ugrastırıIlar ya
Ayse_Gul Esraaydn21 canım doktorumda bu gibi testleri sağlık ocağında yaptır boşuna hastanede ücretli yaptırma demişti ama hemşire niçin öyle yaptı acaba saygısızmış
Kbrbydkk Esraaydn21 canım zaten genel rutin testleri yapıyor onlar sen doktorla muhattap ol. Ekstra istenen test varsa gösterirsin onu da yapar doktor bende tahlillerimi yaptırmıştım öyle özeldeki doktorum istediğinde
Esraaydn21 Kbrbydkk hemsıre bana doktor yapmıo bosuna gıtme dedı bende ıll ya bılmırö etmıorm saf gıbı gerı dondum :(
Lale00 Esraaydn21 devlet hastanesinde yaptir canim aynilari orda da yapiliyor. Ben de ozele gidiyorum ama testlerimi devlette yaptiriyorum
Humi Esraaydn21 rubella falan olan testler saglik ocaginda yapilmiyo ama geri kalanlar ben hep saglik ocaginda yaptiriyorum. Ayrica hemsireyle neden muhatap oluyorsunuz doktorunzun yazmadi lazim
Ptrckli Humi rubella toksoplazma hiv gibi Bikaç testi sağlık ocağında ben talep etmeden yaptılar ilk gebeyim diye kayda gittiğim gün yaptılar hem de 🙄
Esraaydn21 Humi hemsıreye kayıt actırdım kagıdımı gosterrdım bı testler yapılcak dıe bız yapmıoruz bosa doktora gıtme dedı onumu kestı :(
Ptrckli Benim doktorum da sağlık ocağına git kaydını yaptır onlar gerisini halleder dedi. Bir sürü test yaptılar gerekli olan doktor bile şaşırdı hepsini yapmışlar çok iyi diye 👍 boşuna tahlil parası vermeye ne gerek var bazılarının keyfi zor çatıyor Bi kan almak zor geliyor