Sariiannee Ilkheyecanim Aynen.Yorum yapamıyorum.4-5 kere baştan yazıyorum yazacağım şeyi.Habire hata veriyor
Ilkheyecanim Sariiannee aynen canım sonrasında da bi bakmışsın 10 kere aynı yorum gitmiş.. burda hiç sorun yaşamamıştm resmen 00:00 olsada bebeğimde ne değişiklik olcak ne yazcak diye merakla bekliyordum oraya hiç giresm gelmiyo hoş ztn açılmıyoda 😂
Anneyimmmmm Happy Kids e giremeyip happy mom da takılan anneler 😔ne zaman düzelecek bu happy Kids adm
deletedmom832 Lvnya doğumdan sonra anneler o formu kullanıyor bende genelde ordaym ama burdanda vazgecemiyorum 😂
SevalK Aynı sorunu yaşayan annelerle yazışıcaz deneyimlerimizi paylaşıcaz foruma giremiyoruz üye oldum opss çıkıyor çözümü bu kadar zor olmamalı
SevalK Bu kadar reklam alırken o paralarla gerçekten işini bilen bir tane yazılımcı ile bu problemi çözebilirsinz bence. Sorunu çözülmediği ile ilgili yazan annelere de nedense sert bir dil ile cevap veriliyor milyon tane uygulama var kimi ne ile korkutuyorsunuz onu da anlayamadım.
hohomoromu Foruma girilmiyor bir çok kez deneyince bazen açılıyor açılınca da postların üstüne basınca cok uzun sürüyor acılması ve ya acılmıyor acılınca cevap yazmak isteyince opslar çıkmaya devam ediyor bilginize..
H1z2a3 @adm benim sorunum happy kids değil de burası Admin uzun zamandır çoğu kişilerin profiline giremiyorum sayfa bulunamadı diyor nedendir acaba bi yardımcı olsanız @Tamam @NaimeYilmaz
CicekGirayBysl NaimeYilmaz inşallah düzelir İnan’ın çok sinir bozucu bi durum yorum yapamıyorsun okuyamıyorsun sadede ops opss diyip duruyor 🤦🏻♀️