Askmeyvesininannesi Ya o diilde 😀 Happy kids bi işe yaramıyor Hazır burda happy kids üyeleri var Kızlar bişe sorcam: Bebeğimin gözü çapaklanıo. 6. Ayı bitirdik. Hala çapak var Damla krem az da olsa masaj işte silmeler vs vs Anne sütü damlat diyen çok Araştırdm 6 ay bu yüzden damlatmadım Ama bugun pes ettim ve kocakarılar yanılıo olamaz dedim damlattım Pişmanım bi yandan da deilim Sorum şu Damlatıp iyileşen oldumu bebeklerinde ? Tecrübeleri analar help pls 💋
Fatmakrt Askmeyvesininannesi vigomax damla günde bir damla akşamları damlattım canım 5 gün süre ile bitti çok şükür bizim
Hazelkrnz Hapykisd te yorum yapamıyorum gün icinde ana sayfaya giremiyorum error veriyor ve sürekli ops çıkıyor üst üstte
Yaser27 Happy kids e şuan ve her zaman giremiyorum girence de yorum yapamıyorum yeter artık çözülsün sorun neyse ya 😒
Cerenyrt Happy kidste hiç mutlu değilim sürekli sorun ve girilmiyor 😢 burası arada hata veriyordu ama vburaya can kurbanmış 😬
Kadirvemalik Gerçekten bana da gina geldi en sonunda ya giriş yapamıyorum yapınca bi post a yorum yapcam opss diyor ikide bi sinirlerim bozuldu ya ! @adm
Arsiin Qwe Qwe https://eksiup.com/p/ro2409752od8 ekranım sürekli bunu gösteriyor nedir bu ya sinirden her gördüğümde çıkıyorum bi bendemi bu görünüyor bu yazilar
Burcu2626 Qwe merhaba nereye yazcagimi bilrmedigim icin buraya yaziyorum benim sabah mesajlarim gelmiyo butun bildirimlerim de acik bu konuyla ilgili bi bilgisi olan var mi acaba esim de yuklu ona geliyor