Sblsrgnsn Fatmakrt ben indirdim ama daha dogum olmadigi icin kullanamiyorum dogum trihi girmek gerekiyor ya ileri tarih secemiyorum siz nasil kullandiniz acaba gecmis tarih mi girdiniz?
Fatmakrt Sblsrgnsn ben doğum yaptım canım 🙈 ileri tarih nasıl girilmiyor ki bi daha dene canım 2018 yap doğum tarihini önce mesala salla
Aysercanl adm merhaba bende doğum yapalı 1 ayı geçti kids i yükledim fakat mom daki hesap bilgilerimle kids e giremedim bir türlü.Bana yardım edebilirmisiniz?
Kalphanem Şimdi girdim bi yorum yaptım ardından Hooops birşeyler yanlış gitti yazıyor kırmızı alt alta sıralarla
melegin-annesi mtnozge uygulamayı indirip formu dolduruyorsun canım ama bebeğin Doğum tarihini istiyor
melegin-annesi Lvnya Doğum yaptıktan sonra aynı uygulama Happy kids olarak devam ediyor zaten Bebek doğdu dediğin zaman seni yönlendiriyor 😇
Matmazell Kidse bende bi türlü üye olanıyorum doğum yapalı 1ay 20 gün oldu 🙄 burdaki hesabımla neden giremiyorm oraya ?
Sariiannee Ilkheyecanim Aynen.Yorum yapamıyorum.4-5 kere baştan yazıyorum yazacağım şeyi.Habire hata veriyor