Papatya26 annem o tarafta oturuyor gittiğimde Çorlu devlete gitmiştim iki kez filan adlen hanım var harika bir doktor birde randevu almadan gittim sabah oradan aldım ve sıra hemen geliyor da yani ben çok memnun kaldım çok güler yüzlü ve açıklayıcı konuşuyordu burda kanuni öyle değil mesela görüntü kağıdı bile vermiyor