Papatya26 ben annemden yararlandığım için 87 tl muayene ücreti. Ve yine yararlandığım için nst 40 tl. 34.haftam bitmişti nstye girdiğimde. 36.haftamdan sonra haftada bir kereye düştü muayenem. Mesela bugün gittim para verdim haftaya gittiğimde vermiyorum ücret. 10gün geçtikten sonra para veriyoruz.