Snt doğrudur canım bazen en iyi doktorla bile anlaşamadığımız oluyor ben ilk hamileliğimde tüm komşularımın memnun olduğu bir doktora gitmiştim ama ben hiç memnun değildim ve değiştirdim sonuçta 9ay boyunca iletişim halinde oluyorsun kendini ona emanet ediyorsun bence tek doktorla kalma bir kaç öneriyi değerlendir ve kendi kararına göre doktorunu seç