Adelina fikrimi paylaşma özgürlüğüm olduğuna inanıyorum :) alındıysanız kusura bakmayın. benimki de size göre kasıntı olabilir, söyleyebilirsiniz bunu, normal bir şey. burada fikir alışverişi yapıyoruz, her söylenene ayyyy çok güzeeel dersek anlamı ne?