Ayashatun eyvahanneoluyorum defne ismini bende cok duydum cok hosuma gidiyor ama anlam olarak dahaanevi hos birsey bakiyorum 🌸
Ayashatun Bosnian17 erva evet bende xok kararsizim suan ama cok kaba dedi teyzemler soylemesi oylemi sizcede kabami geliyor kulaga ✨
Bosnian17 Ayashatun bana hiç kaba gelmiyor canım 😊 tabi ki tercih meselesi kime söylesem çok beğeniyor genelde. ama beğenmeseler de benim ve eşimin beğenmiş olması yeterli 😂 biz de çok zor karar verdik nedense kız ismi bulmak karar vermek daha zor geldi bize düşündük baya hem fikir olunca netleştirdik artık her şeyi kapı süsü de dahil hazır geri dönüş yok 😂
Ayashatun Berdogan zehra ismini esimde cok istiyor cok hafif naif diyor anlamida cok guzel bakalim bende sicak bakmaya basliyorum gibi
Fyz2014 Berdogan Zehra ismini ben de çok istiyorum bi kızım var benimde adı Feyza kızım kardeşinin ismini Beyza istiyor Feyza Beyza nasıl olur bilemedim benim aklım Zehra da kaldı 😂
Adelina Deletedmom099 hic duymadigin icin ola bilir,ama cok naif isim zamanla alsyo insan,ve Fransiz ismi anlamida guclu guzel nayif demek
Berdogan Ayashatun Evet ayrıca Peygamber'imizin kızının lakabıymış o yüzden de çok hoşuma gitti. Eski isimler gerçekten daha güzel daha anlamlı
Ayashatun Elifikraveannesi elifler cok fena oluyormus ve kardesimin adi elif cidden dedijleri gibi 😂 insallah sizinki cok akıllı tatli bir bıdık olur ❤️😍
Elifikraveannesi Ayashatun banada tam tersi gibi geliyo ya neden bilmiyorum. Böyle kibar bi isim ya ondan esinlendim heralde 😁😁😍🥰
Ayashatun zelis63 doylemesi cok tuhaf geliyor ilk defa duydugum soyledigim icin herhalde saglikla kucagimiza alalim insallah kizcelerimizi❤️😍
Ayashatun Berdogan evet esimde o yuzden cok istedi en azindan ismiyle hasroldugunda fatimatuzzehra annemizle beraber olur insallah anlamida soylemeside cok naif Zümra da bu aralar kafami karistirmiyor degil ama 😂❤️
esra1991 Gizemabc katılıyorum kesinlikle. lina, mira, adelina, lavinya gibi isimleri çok itici ve kasıntı buluyorum.. ben kızımın adını Umay koyacağım 🙏🏻 Umay Güneş.
Adelina esra1991 size kasinti gele bilir zevkler tartisilmaz,sizinde sevdiginiz isim bana kasinti geldi napalim simdi?yorum yaparken o beyenmediyiniz isimleri bir cok arkadasin cocuguna verdiyini ve ya vermek istediyini bilerek yorum yaparsaniz guzel olur!