Ayashatun bana hiç kaba gelmiyor canım 😊 tabi ki tercih meselesi kime söylesem çok beğeniyor genelde. ama beğenmeseler de benim ve eşimin beğenmiş olması yeterli 😂 biz de çok zor karar verdik nedense kız ismi bulmak karar vermek daha zor geldi bize düşündük baya hem fikir olunca netleştirdik artık her şeyi kapı süsü de dahil hazır geri dönüş yok 😂