Didi6 Adelina Aleyna çok saçma bir isim bence. Üzerimize demek. 😅 Adelinayla uyumlu bulduklarım: Açelya, Akasya, Almila, Asena
Adelina Didi6 canim Biz Moskovada yasiyoruz ve bu soyledigin isimler buraya uymuyo,ruslar soyleyince sacma oluyo🙂cocugumla alay edeller sonra,ve biz Azerbaycanliyig yani illa turk ismi olsun die dusunmedik ama guzel bisey olsun🤭
Ayashatun Bosnian17 erva evet bende xok kararsizim suan ama cok kaba dedi teyzemler soylemesi oylemi sizcede kabami geliyor kulaga ✨
esra1991 Esma_Pinar02 gereğinden fazla ağır bir isim diye düşünüyorum.. doğar doğmaz çocuğa yüklenen ağır bir yük.
Gizemabc Ayashatun yeni dönem, yabancı özentisi gibi duran isimlerden asla haz etmiyorum. Biz Gökçe koymayı düşünüyoruz.
esra1991 Gizemabc katılıyorum kesinlikle. lina, mira, adelina, lavinya gibi isimleri çok itici ve kasıntı buluyorum.. ben kızımın adını Umay koyacağım 🙏🏻 Umay Güneş.
Ayashatun eyvahanneoluyorum defne ismini bende cok duydum cok hosuma gidiyor ama anlam olarak dahaanevi hos birsey bakiyorum 🌸
BirVeraAnnesi35 Ayashatun aslında hangi anlamını anlatsam diye düşündüm 🥰öncelikle günahtan kaçınmak gibi islami bir anlamı var ama aynı zamanda Rus ismi 😊 ben Nazım Hikmetin eşi olan Rus Vera yı duymuştum çok önceden ve çok hoşuma gitmişti baktım balkan ülkelerinde kullanılan bir isim bahar anlamına da geliyormuş ama ben nazım hikmetten biliyorum 😊
Ayashatun Hmrt benimde küçük kardeskmin ismi cok güzel saglikla kucagimiza alalim bebeislerimizi insallah 🌼