Hazelkrnz Kullanicianne bana en son 33+3 günlükken yapıldı açılmam vardi ilerlemeyince daha yapmadılar o açıklık devam ediyor hala
Kullanicianne Sumeyye5821 himmmm önceden soyluyolat galiba bize 2 ekim randevu günü verdi ama öyle bilgi falan vermedii
Hazelkrnz Kullanicianne benim o haftalarda sancılarım vardı acilden giriş yaptigimda açılmam olduğunu söylediler araştırma hastanesine git dediler prematüre olduğu için gittiğimde açıklık kontrolü oldu kaç defa sonra ilerlemedi daha işte o haftadan sonra
Sumeyye5821 Kullanicianne evet cnm bnm doktorum söyledi hepsi söylüyor mu onu bilmiyorum bnde ona göre temizliğimi adamı flan yaptım iyi oluyo önceden söylemesi
BlsnMhmtKvc Sumeyye5821 hiçbir sorun yok çok şükür ağar yürümek dışında sorunsuz şükürler olsun sadece doğum pozisyonunu almıştı fakat dün kontrolde ters döndüğünü gördük tekrardan hayırlisi hakkimzda 😏😉
Kbradaghan01 Sumeyye5821 merhaba çok şükür iyi gidiyor ama oğluşum kıpır kıpır 37. Haftada özellikle geceleri arada birde adet ağrısı gibi ağrı hissediyorum korkuyorum da gelecek hemen diye 30 Eylül’de sezeryan olacağım inşAllah dayanır o güne kadar 😁🤗
Kbradaghan01 Sumeyye5821 merhaba çok şükür iyi gidiyor ama oğluşum kıpır kıpır 37. Haftada özellikle geceleri arada birde adet ağrısı gibi ağrı hissediyorum korkuyorum da gelecek hemen diye 30 Eylül’de sezeryan olacağım inşAllah dayanır o güne kadar 😁🤗
Sumeyye5821 Kbradaghan01 inşallah sabreder o güne kadar ağrılar giriyo baya bu aralar oturduğum zaman belime çok sancı giriyo hep uzanmak istiyorum
Kbradaghan01 Sumeyye5821 Benim de kasıklarıma rabbim hepimizi sağ Salim kurtarsın inşAllah bebeklerimizi kucaklarımıza alalım artık 😊🥰
Misskokulumm Hazelkrnz resmen beni tarif etmişsin vajina kemiklerim kırık gibi o derece ağrıyo iki bacak arasi oturup kalkamiyorum yatarken çok zor oluyo 🤦♀️😣
Hazelkrnz Misskokulumm evet ya bide sık tuvalete kalkıyorum çok zor oluyor pozisyon bile değiştirmek gelmiyor içimden
Selin0719 Kızlar biz de 37 olduk dün sancim 100e cıktı 2 saat sonra bir daha baktılar 40lara indi çatı muayenesi yaptı rahmin yumuşamış dedi bu ne demek acıdan sormayı unuttum:)))bu arada bebek 3.5 kilo 4 olursa sezaryen dedi