Sumeyye5821 37+2 den selamlar 😊 Çatı kemiklerim bazen dayanılmaz ağrıyor bazen normal. Kasılma ne nasıl oluyo hiç anlamıyorum sanırım yaşamadım da 😂 Makat duruştayız en başından beri hiç doğum pozisyonu almadı. Yarın gidip tekrar bakıcaz ama dönmediğini hissedebiliyorum. Sezeryan günümü alacağım doktordan gönlüm 30 eylül istiyor hayırlısı🥳 Devlete gidiyorum özelden geçtim. Kaç kilo olmuş, durumu bnasılmış merak ediyorum. Ve artık doğsun her şeyi hazır. Evi de temizledik. Eğer 30 eylülde sezeryan olursam pazartesi günü yani :) Pazar günü tekrar toz alma sil süpür yemek yapmakla uğraşacağım. Süt yapıyor diye bir de dolaba aşure koyup bırakıcam güzel süt yapıyormuş öneririm kızlar. Cumartesi de koltuklarımı yıkatıyorum halımı da bugün yıkamaya vericem. Perdeler yıkandı asıldı. Çantalar hazır ama benimknde hala eksikler var 🙄 Uzun gecelik alın diyorlar sezeryan için benim yok. 😂 Önerileriniz varsa seve seve dinlerim hayırlı doğumlar hepimizee 🙏🏻