Eceguldemir Sumeyye5821 benim gece çok kasılmam oldu sancı yoktu ama kasılmadan bi süre uyuyamadım sizde de kasılma çok oluyor mu?
BlsnMhmtKvc Sumeyye5821 hiçbir sorun yok çok şükür ağar yürümek dışında sorunsuz şükürler olsun sadece doğum pozisyonunu almıştı fakat dün kontrolde ters döndüğünü gördük tekrardan hayırlisi hakkimzda 😏😉
Kbradaghan01 Sumeyye5821 merhaba çok şükür iyi gidiyor ama oğluşum kıpır kıpır 37. Haftada özellikle geceleri arada birde adet ağrısı gibi ağrı hissediyorum korkuyorum da gelecek hemen diye 30 Eylül’de sezeryan olacağım inşAllah dayanır o güne kadar 😁🤗
Kbradaghan01 Sumeyye5821 merhaba çok şükür iyi gidiyor ama oğluşum kıpır kıpır 37. Haftada özellikle geceleri arada birde adet ağrısı gibi ağrı hissediyorum korkuyorum da gelecek hemen diye 30 Eylül’de sezeryan olacağım inşAllah dayanır o güne kadar 😁🤗
Sumeyye5821 Zorluklarım oluyo eğilip kalkamıyorum b12 çok düşmüş o yüzden çok halsizim bitkinim iğne verdi 5tane onları yaptırıyorum dha hastane ye çanta hazırlamadım ah ah kafam Bi dünya baklm nasıl geçicek son 20 gün 😊
Sumeyye5821 Etmeye çalışıyorum diyelim çünkü biraz zorlanıyorum bu aralar zor geçiyor çok şükür temizliğim flan bitti ama ne biliyim çok stres yaptım sanki bu gün lerde doğuracak gibi hissediyorum ve birşey ler imin hazır olmadığını görünce de çok stres oluyorum elimde olmadan 😔
Sumeyye5821 Eceguldemir evet oluyo sürekli uyanıp lavabo ihtiyacı duyuyorum bide eğer gitmezsem az daha uyuym dersem çok kasılıyo ağrı yapıyor onun için gidiyorum hemen 😊
Eceguldemir Sumeyye5821 ay evet ya tuvalet bağımlısı oldum resmen 😁 sizin sezeryan mı normal mi olacak
Sumeyye5821 Eceguldemir salı günü alttan muayene olucm şimdiye kadar sezaryan lafını duymadım doktorum dan çok şükür inşallah Bi sıkıntı çıkmazsa normal düşünüyorum 🤗
Eceguldemir Sumeyye5821 devlete mi gidiyorsunuz özele mi ? İnşallah normal doğum nasip olur ben de çok isityordum fakat panik atak yüzünden doktorum sezeryan dedi devlete gidiyorum ama henüz kaçıncı haftada doğum yapacağımı söylemedi 🙄
Hazelkrnz Ya kızlar bacaklarının arası baldır kısmı bide vajinamın çevresi çok ağrıyor 2 gündür kanala girmiş olabilir mi ?
Eceguldemir Hazelkrnz 1 haftadır aynı ağrı bende de var ama doktorum kanala girmiş gibi bir şey söylemedi
Misskokulumm Hazelkrnz resmen beni tarif etmişsin vajina kemiklerim kırık gibi o derece ağrıyo iki bacak arasi oturup kalkamiyorum yatarken çok zor oluyo 🤦♀️😣
Suleymanovs Selam kizlar.iyi gidiyoruz Şükür.ilk doğumum olucak Her sey hazir.erken gelebilirmis.elim karnimda ya makat olmuwsa.ya normal dogum icin uygun olmayan pozisyondaysa...ic camasirimda akinti oldugunda acaba nisanmi sumuuu.sanci nasil bi seyyyy.sorularr sorularrr.
Ozlemcy Bizde 37+0 olduk bugün dün doktorum sezeryan için gün verdi ama bugün duştan çıktıgımdan beri belim ağrıyor gibi
Kullanicianne Hazelkrnz cati muanesi yapildi mi acaba sizinnn bizde 37 haftalik olduk doktorum pek ilgilenmiyomu gibi geldiiii
Hazelkrnz Kullanicianne bana en son 33+3 günlükken yapıldı açılmam vardi ilerlemeyince daha yapmadılar o açıklık devam ediyor hala
Kbradaghan01 Kullanicianne bizim burada sezeryan olacaklara doktor çatı muayenesi yapmıyor özel hastane yani