Melike37 Nursubasi 1 ay gectı benımde olmadım sabah hafıf mıgde bulantısı yasadım yedıgım dey koktu sandım yıyemedımde
GnAyotbsi Melike37 canım ozaman biraz daha bekle öyle yaparsın test bazende işte gwc de adet olabiliyorsun o yüzden sen kontrol et hamile olursun farketmezsin
Melike37 mf_ozturk kuzum işte bugundu olmadım az önce kendıme kanat ayırmıstım onu yıyım dedım normalınde cok severım kanadı hafıf koku aldım gıbı oldu migdem kalktı gerı bıraktım yıyemedım
mf_ozturk Melike37 pazartesi ya da salı test yap o zmn iki üç gun geçmiş olsun aradan ki doğru sonuç alasın
Melike37 Deryayaman kuzum işte 1 ay oldu benımde hafıf 1 hafta bel kasık agrım oldu hemen geçti az önce yedıgım bıseyden koku alır gıbı oldum migdem bulandı
Melike37 GnAyotbsi dün o ucuz olanlardan aldım acaba erken mı alsam cunku kımyasalıda bı kaç gün öncesınden ucuz olanlarla yapmıştım çıkmadı erkenle yaptım beyaz bı cızgı belırdı yoktur gene dedım 1 hafta gectı tekrar ucuzla yapınca öğrendım
Melike37 Haribo42 vermeye korkuyorum kuzum dün test yaptım bısey cıkmadı bugunu bekledım adet olmak ıcın gene olmadım erken gebelık denıycem bakalım
mf_ozturk Melike37 sende benim gibi sabirsizsin. O zmn eşim bana bi hafta gecmeden test yapmicaksin demisti anca iki gün sabretmistim😅
GnAyotbsi Melike37 yani canim 1 hafta içinde sonuçta veriyor zaten 6 gün kala o yüzden ay allahım birde çıkıyormus😀 bana da süpriz olmuştu ben hiç test yapmadan öğrenmiatim insalalh sende güzel haberler gelir
Kizkalesi Melike37 biraz geçikebiliyor. İlkinden 45 gün sonra ikincisinde de 35 gün sonra adet olmuştum tekrar
Melike37 Kizkalesi kuzum pekı bunların ıcınde korunmasız ılıskılerın oldumu benım her hafta oldu ve bazende üst üste gunler
GnAyotbsi Melike37 ah canım o kadar zor oluyor bazen çok takiyorsun ben 2 senelik evliyim 1 dusuk 1 kimyasal geçirdim zor süreçler bunlar 1.gün geçse hemen terst alıp yapardım umut işte da 😊
Kizkalesi Melike37 oldu tabi ama bebek yoktu inşallah sen de vardır. 2.kşmyasaldan sonra bşrkez adet oldum sorma gebe kaldım şimdi 23.haftadayız
Melike37 GnAyotbsi aynen öyle benımde ilk evlendiğim dönem boş keseden kürtajım çok yıpartı şuan o kadar cok ıstıyoruzkı sadece bu ay pek ıcımde bısey yoktu sureklı dusunme gıbı