Kizkalesi Melike37 oldu tabi ama bebek yoktu inşallah sen de vardır. 2.kşmyasaldan sonra bşrkez adet oldum sorma gebe kaldım şimdi 23.haftadayız
Melike37 Kizkalesi ay ınsallah darısı bana kuzum♥️ Bız bu ay her hafta korunmasız girdik ilişkşye ilk defa bu kadar ınsalalh hayırlı sonuçlar alırım
Kizkalesi Melike37 nasip olacaksa tek ilişkiden de olur takma kafana. Benim öyle oldu o ayki tek ilişkiden gebe kalmıştım . Bizde sizin gibi iki güne bir ilişki yorulduyduk artık eşim en son bikereden oluosa niye okadar uğraştık diodu😅
Melike37 GnAyotbsi aynen öyle benımde ilk evlendiğim dönem boş keseden kürtajım çok yıpartı şuan o kadar cok ıstıyoruzkı sadece bu ay pek ıcımde bısey yoktu sureklı dusunme gıbı
Melike37 GnAyotbsi kasımın 8 nikahım 16 düğünümdü 1 seneme az kaldı 😊 bu ay ılk defa dusunceyı bıraktım nedense
Kizkalesi Melike37 yok valla tahmini yumurtlama günümde oldu adetlerim 25 gündü tahmini 11.gün yumurtluyorum😅
Melike37 GnAyotbsi galıba bılmıyorum ya ınsallah hamıle kalırım eşime supriz yaparım önümüzdeki ayın ilk haftası doğum günü o kadar cok ıstıyorkı eşim bebek bana her ay bebek varmı kızım olsada sevsek dıyor
Melike37 Kizkalesi bende adetımden 10 gün önce yumurtlamalarım bı program var mavı renk zayıf gunlerde masallah hıc boş geçmemişiz baktım bugun😊
Melike37 GnAyotbsi ay hadi inşallah rabbım sağlıcakla kucağına almayı nasıp etsın♥️İçinden geçen ne 🤰🤰👼🏻
GnAyotbsi Melike37 amin canım amin bu sefer sorunsuz olur inşallah yine hafif korku oluyor o içinde hep oluyor ama düşünmeye çalışıyorum ben erkek diye hissediyorum eşim de kız 😊