Haribo42 ben normalınde 13 temmuz adet oldum bıttım 13 ağustosta hamıle oldugumu öprendım 21 ınde kanamam başladı kimyasalmış normalınde bu ay 13 adet beklıyordum olmadım programla 18 gösterdı olmadım 21 nı beklıyım dedim geceden olurdum normalde ama olmadım bıde 1 hafta ıcınde ara ara kasık batmalarım vede agrılarım oldu hemen gectı dün 20 sinde test yaptım bişey cıkmadı şaşırdım sabah bişey atıstırıyordum hafıf bı koku aldım miğdem bulandı ilk defa yemegı bıraktım🤷♀️