Btlbtl35 ben çok memnun kaldım doktorlardan çok rahat geçti. Çok rahatlatıyorlar zaten. Serklaj spinal anestezi ile yapıldı. İğneden korkuyordum ama sakindim doktorlar çok iyiydi her aşamada ne yaptiklarini söylüyorlar ne ilaç veriliyor ne zaman iğne yapılacak hepsini tek tek söylediler. Hiç korkacak birşey yoktu. İşlem uyustuktan sonra 10dk da bitiyor zaten o ara doktorlarla sohbet ederken hemen geçiyor.