Murya ilk Karatasa gittim daha sonra Hayat hastanesine. Ordaki doktorumda miyomlarim var diye araştırma hastanesine gitmemi söyledi.tepecige gitmeye başladım.Su sıralar çok fazla miyom ve enfeksiyon agrim var.o yüzden alsancak ta özel bi muayenehane ye gidiyorum. Yakup Erata çok iyi bi doktor fakat biraz pahalı. Hâlâ nereye gideceğine kadar veremedim