himeros35 cansuuylcn89 evet gittim memnunum canım Şuan Ege üniversitesinde yatıyorum yarın serklaj yapılacak Güzel şeyler olur inşallah
cansuuylcn89 himeros35 İnşşallah dualarım seninle kimin duası tutar belli olmaz❤ ben 8ay önce altı aylık doğum yaptım bebeğimi kaybettim bu sefer gebe kalmadan bi doktora gitmek istiyorum oyüzden sordum canım.
himeros35 cansuuylcn89 başın sağolsun canım çok üzüldüm çok zor bir dönem bilirim anlarım seni Benimde 17 ve 21 haftalık kayıplarım oldu Nasip kısmet diyorum hakkımızda hayırlısı
cansuuylcn89 himeros35 seninde başın sağolsun Rabbim sağsalim bebeğini kucağına almak nasip etsin benim ikinci bebeğimdi bitane oğlum var 8 yaşında o benim en büyük avuntum oldu inşallahh seninde can yoldaşın gelir🙏