Mervee58 gebelikte tetanoz aşısı, doğum sırasında ve sonrasında aşı olana kadar bebeği korumak için yapılıyor. Nadir de olsa, özellikle kordonu keserken tetanoz sporlarına maruz kalırsa bebek yenidoğan tetanozu diye bir hastalık geçirebiliyor. Bunu engellemek için de anneye doğum öncesinde aşı yapılıyor. Biraz kolu ağrıtabilir ama bebişi koruyacağını düşününce de göze alınabilir bir ağrı sanki :) Tabii siz de son 5 yıl içinde tetanoz aşısı olmadıysanız sizi de koruması için faydalı. Ben de haftaya olacağım bakalım 🤗