Mervee58 ilk doz biraz acı veriyo vururken hissetmiyorsun yarınsı gun bıraz agrı yapıyo sadece. bebeğin ve senın sağlıgın acısından önemli. en önemlisi de dogumda bebeğin göbek bağını kestıklerı aletler vs ufacık bi pas olsa allah korusun ılacın etkısı ve faydası cok buyuk olucak 🙏❤️ içini ferah tut korkacak bişey yok 34+4 teyiz cok sukur ıkısınıde vurundum dogumdan 3 ay snra bı tane daha vuracaklar 😊