Mervee58 offf aynı hikaye şeker yüklemesinde de var. Aynı hikaye Doğum sonrası bebeğin ilk aşılarında da var. Aynı hikaye bebeğin ilk tetkiklerinde de var. Bunları düşünmeyin. Bu konu ile ilgili sürekli poslar açılıyor. Eski poslara da bakabilirsiniz. Ben 2 doz yaptırdım. Ne ağrı yaşadım be bir şey. Biraz hemşirenin elinden de farkediyor olmalı. Sorunu aşıya da bağlamamak lazım hep. O aşının üzerine bebeklerin kaybedildiğini söyleyenlere de inanmıyorum. Ya aşıyı kötülemek isteyen bir kesim var o yüzden ya da denk gelmiş aşıya bağlanmış durum. Benim de yakınımda var öyle şeker yüklemesinin üzerinden 2 hafta sonra prematüre Doğum yaptı. Kayınvalidesi şeker yüklettin o çocuğa o yüzden böyle oldu ya ölseydi falan dedi. Hergün binlerce hamile şeker yükletiyor ve sağ Salim doğumlar oluyor. Biraz bilinçsizlikten biraz kulaktan kulağa yayılan yanlış bilgiden biraz da dediğim gibi aşı karşıtı kesimden dolayı böyle konuşmalar oluyor. Yaptırmak zorunda değilsiniz aşıyı ama doktorların hepsi öneriyor. Ben de yaptırdım.