Mervee58 canimm sana su kadar söyleye bilirim ki aşırı derecede canm azdır daha 4 gün olmadı bende tetenoz aşısı yaptrdm hemde o kadar korktum ki 😆ama bana inan ki hicccc bisey yok herkesin acı eşigi farklı kuzenim beni çok korkutmustu kolum koptu 4 gün öldüm die aşı yapılınca kafamı diğer tarafa cevirdim yapsın die bekledim meğersem yapılmış bile hiç mi hiç hissetmedim eve geldim 0 agri ama dediğim gibi kişiden kişiye çok fark var sen içini rahat tut agrım olmaz die düşün ıns olmaz ben şimdi düşünüyorum da boşuna okadar stres yapmışım valla ☺☺