eslmhsyn12 canım başın sağolsun😔 ben yaşadığın şeyin çok benzerini geçen sene Kasım ayında yaşadım. Muayeneye gittim ultrasonda kalp atışını dinledim hediye normal gözüküyordu. Doktor 3 cm açılman var sancın her an gelebilir, eğer suyun gelir,kanaman olur veya bebeğin hareketlerinde tuhaflık hissedersen hemen haber ver hasteneye gel dedi. Bu Arada 39+2 günlüktük. Eve geldik 20 dk sonra suyum geldi sancım başladı. Hemen hasteneye gittik toplam da muayeneden sonra 1 saat geçmişti ve NST ye bağladılar kalp atışını bulamadılar. Benim kızımda Doğum kanalına girerken boynuna 2 kere kordon dolamış. 9 ay boyunca boynunda kordon yoktu. Sadece 1 saatte kaybettik bebeğimizi. Ben normal Doğum yaptım. Şuan 27 haftalık yine hamileyim.ilaç gibi geldi bana. Hiçbir zaman acın geçmeyecek asla unutmayacaksın ama hafiflikleyecek. Allah sabır versin🙏🏻Acın çok yeni,Sezaryen de vücudun toparlanması ne kadar zaman alır bilmiyorum ama naçizane tavsiyem kendini hazır hissettiğin zaman hamile kalmayı tekrar düşün.