Merveerdal yavrum çocuk küçükken kordon atmış, bi doktor sırf kordon attı diye o haftada onu sezaryene alamaz ki ? Çünkü düğüm atmış kordonla ya da dolanmış kordonda doğan bir çok çocuk var. Yani bu yaşamsal bir engel değildir her zaman için. Evet bilgisini kadına vermeliydi. Ama bu bilgi olsun olmasın hepimizi çocuğumuz hareketlerini kontrol etmiyor muyuz ? Bebek hareket etmediğinde bu hepimiz için bir risk değil mi ? Yani doktorun diyeceği şey bebeğin hareketlerini takip et demekti. Ama zaten normalde takip etmek zorundayız. Yani burada doktor hatası yok yavrum. Doktor muayene etmiş her şey yolunda idi ama muayene sırasında kalp ritmi düşüşü ya da başka sıkıntı görüp müdahale etmese o zaman hatalı olurdu. Benimde bebeğimde kordon dolanması var. Hareketlerini takip etmekten aklım çıkıyor. Ben takip edemezsem ve evde bi sıkıntı yaşandıysa doktorun bu çocuğa yapabileceği şey ne olabilir ki ?