eslmhsyn12 Canım benim kıyamam ya okudum ağladım, 😢 gerçekten çok üzüldüm bende hamileliyim doğumuma az kaldı rabbim nasip ederse 🤲🏻
Bu senin imtihanındır, üzülmemek elde değil ama allaha sığın isyan etme. Belki doğunca sağlıksız bir bebek olacaktı veya hayırsız bir bebek olacaktı bilemezsin.
Belki doğum anında sana birşey olacaktı.
Yani başımıza gelen herşey allahın imtihanıdır..
Lütfen dua et allaha sığın. 😞
Benim akrabam hamileydi küçükken düşük yaptı
Doktor düşünce anladı ki çocuk hastaymış doğsa bile ölürmüş.
Yani böyle küçükken gitmesi onun için iyi oldu zor ama taktir-i ilahi..
Rabbim sağlıkla tekrar nasip eder inşallah ♥️ Kimsenin kucağını boş bırakmasın🤲🏻💙