Melekannesi_ bencede. Beni Doğumdan önce çok korkutmuşlardı. Yok dikiş agrısı yok bel baş agrısı.sonda agrısı vs. 15 gün yataktan kalkamazsın vs vs. Büyük bir korkuyla girmiştim Doğuma. O söylenilenlerin hiçbiri olmadı. Hiç dikiş agrısı bile yaşamadım. İlk günden hiç Doğum yapmamış gibiydim. Ağrı eşigim yüksek falan da değil. İğneden korkar en ufak bir agrıda bile mızmızlanırım. Ama Doğum benim için çok çok kolaydı. Doğumu yaptıktan sonra bumuymuş Doğum dedim. Bence korkulacak hiçbirşey yok. Başkaları abartıyor bana göre. Hiç endişelenmeyin çok samimi söylüyorum. Bebeğinize odaklanın anın tadını çıkarmaya bakın. Düşüneceğiniz tek şey bebeğinizin sağlığı ve uykusuz geceler olsun 😊. Hepimize hayırlı doğumlar diliyorum.