Sirincili çok baskı yapıyorlarsa şayet bence doktor konussun eşinle yaninda kayinvaliden de olsun ve duysun eskidenmis o normal doğumun sorunsuz geçmesi şimdi hiç birimizin bünyesi ne açılamaya nede sancıya müsait değil eski kadınların vücudu bizden daha dayanıklı hareketliymis devir değişti bence insan doğasıda değişti benim fikrim bu Allah herkese sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin yavrusunu canını sıkma bana bı kaç kişi normal olsun falan konuştu bende normal olup sorunlu bebek mı olsun yoksa Sezeryanla sağlıklı mı olsun diye tersledim benimde iki hafta sonra ve bebek şimdiden baya iri