Aksaanuuur 😁 seni kim bu kadar korkuttu ki normal doğumu bu kadar kötü anma canım ben üç kez doğum yaptım ilk normal oldu herkesin çok büyük dikişi olmuyor 4 tane dikişim vardı 2 cm açılma ile gittim 4 saat sancı çektim doktorum çok iyiydi yaşım tabi küçüktü o zaman 18 😁 bana kıyamadı sağolsun suyum bile gelmemişti kendileri suyu patlattı biraz suni sancı aldım ama her iki doğum yöntemini de tatmış birisi olarak keşke hep normal olsaydı maalesef ki artık olmuyor mecburi sezeryan daha 2 aylıksın bunlrı düşünmek için çok erken bence