Deletedmom00170 @Melike37 @[silindi] @Betulsna @fadimeozbas @Blackkcat dünden bu yana dün daha hafifti bugun daha bir çok ağrım var kasık ağrım🤗
Blackkcat Deletedmom00170 demek ki yumurta gelişiyor canım🥳benimde 2-3 gün kasık ağrım olur sonra geçer öyle anlarım,bugünü çok merak ediyorum bakalım nasıl çıkacak ovün
Blackkcat Neyse etiketlersin yine yapınca,kahvaltı hazırlıyım😌kv fasülye göndermiş onları değerlendireyim çoooook işim var🤪son 6 kaldı benim bata ama belirtim yok öyle belirgin bu ay da omadı😏
Senyy Deletedmom00170 o ağrılar bendede oluyor fakat regl ve gebelik belirtileri aynı olduğu için hiç heveslenmiyorum
Senyy Deletedmom00170 benimde 15 .. fakat şöyle birşey var biz daha yumurtlamadık dolayısıyla döllenme gerçekleşmedi ve bu ağırlar psikolojik olabilir
Senyy Deletedmom00170 yumurtlama ağrılarıda olabilir tabi mesela benim bazı ay ağrım oluyor bazende hiç olmuyor
Senyy Deletedmom00170 ben geçen ay adetin 11.günü yani bugün yumurtlama gördüm bakalım bugün ne olacak merakla bekliyorum
Deletedmom00170 @Melike37 @[silindi] @Betulsna @fadimeozbas @Blackkcat @Senyy @Melike07 Kızlar azda olsa akıntım var🤗