Zeyna0607 Aynur56 ekime girmedik de ondan yoksa ekimden sonra Kasım geliyor ama ekimden çıkmak lazım☺️eylüldeyiz daha...
Betulsna Deletedmom00170 kız takma valla sen taktıkça bende takmaya başlıyorum 😂 sabah yaptım test silik yine
Betulsna htcmuhammed He kuzu gittim herşey tertemiz maşallah 😊Cvs diye Bi tahlil yaptı doktorum Ankaraya gönderdi dün de onu gösterdim hiç bir sıkıntı yok dedi 🤗Rabbim nasip edecek ki olsun
Melike37 Melike07 kuzum ben normalınde 13 ğnde olurlen kımyasalda 21 ınde oldum programa göre dündü adetım ama olmadım bugünde olmadım sen oldunmu
Melike07 Melike37 ne adete ne de gebeliğe dair belirti yok. Tek fark ettiğim yoğun krem gibi akıntı ve göğüslerim sanki çok ağır gibi başka bir şey yok
Melike37 Melike07 o göğüs agırlıgını bugun bende farketım bıde göğüslerim sıcak bide ben kimyasaldan sonra birlikteliklerim korunmasız oldu akıntım 1 2 haftadır var