Betulsna htcmuhammed napayım testleri yapıyorum kuzu yumurtlamayı bekliyorum bakalım ne zmn yumurtlayacam. Uygulama 26 eylülü gösteriyor umarım daha erken olur çünkü 26 sında İstanbula uçuyoruz ve nasıl ilişki olacak düşündürüyor beni 🤔
Betulsna Deletedmom00170 senin yarın gösteriyor ha yumurtlama bakalım uygulamayla test tutacak mı? Sende bnm marka testten almıştın demi
KeremKayra Deletedmom00170 şafak doğan güneş 🤣 yani sıfır '0' ama ne gelen var ne giden sanırım uzatmaları oynayacağız 😅😅
DiplomaliEvHanimi Normalde 26 ama 32gunde bir oldu 3aydir. bu ayda oyle tahmin ediyorum. 28 Eylül 30uda 1.yilimiz yildonumu 🤩🤩