mrvdiinc 6+3 🍀 dün kalp atışı için gittik, duyduk şükürler olsun 🙏🏻 Ancak kesenin yan tarafında kanamalı bi alan oluşmuş, dr illa kötü bi şey olacak değil ama biz önlemlerimizi alalım dedi. Kan uyuşmazlığı var bizde, ondan da olabilir dedi ve kan uyuşmazlığı iğnesini şimdiden yaptırdı. Progestana devam. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻🙏🏻