mrvdiinc Balzamin bende salı günü gidicem inşallah kalp atışını duyarım. Ara ara kasık ağrım oluyor ve kahverengi akıntım oldu benimde o yüzden progestan bende kullanıyorum
Fadime3543 Mom13 merhabalar beşinci hafta gelince görürsün inşallah canım bende beş haftalıkken görmüştüm
_zehra_ 5+6 yiz bizde😊 3. Hamileligim benim de. 2 gun öncesine kadar bişeyim yoktu ama bulantılar ve kusmalar başladı. Tatlıdan, çikolatadan ve kahveden tiksindim🤢 geçen hafta kontrole gittim ama keseyi gördük. Haftaya da bebisi ve kalp atışını duymaya gidicez😍
Selinglr _zehra_ hic acıkınca hemen yemem gerekıyor bısey ozaman mıdem bulanıyor başka turlu henuz kendılıgınden bulanma kusma olmadı sizde durumlar nasıl
Fadime3543 _zehra_ bende 5+5 benimde öyle üç gündür mide bulantıları gösterdi kendini iyice doktora danışacağım bir tane bitkisel ilaç varmış mide bulantısı için onu isticek gibiyim
_zehra_ Selinglr benimde midem kazindiginda oluyodu . Iki gündür sürekli bulantı, yemek yeyince de kusuyorum özellıkle aksamlari
ds06 Fadime3543 canım online reçete kodu attı telefonuma doktor.almadigim için henüz ismini bilmiyorum
mrvdiinc Kızlar haftaya doktora gidip kalp atışını duyanlar mutlaka yazsın bakalım bebişlerimizi duyabilecek miyiz
Fadime3543 mrvdiinc ben haftaya cuma gideceğim yazarım buraya inşallah nasip olur hepimize duymak canım ❤️Ben önceki hamileliğimde duyamamıştım 😔