Karamelek- canım bnde 29. Haftamda öğrendm 5mm olduğunu doktorum ürolojiye yönlendirdi üroloji doktoru baya korkuttu bni böbreğini kaybedebilirsn falan özele gidiyorum bide. Stent takılması lazım dedi 4.500₺ ücreti sonra 2 devlet bi özele daha gittim onlar izleme önerdiler büyüme devam ederse takılsın dediler. Diğer özeldeki doktor aynısı bnm eşimde de oldu dedi. sol böbreğindeyse sağına yatıcaksın bol bol su içiceksin küçülecektir dedi dediği gibide oldu 3 mm di en son