Jralkan Selinglr bizde 7+3 uz mide bulantilari ve tiksinti hasta gibi yapti ne zaman gecicek bu bulantilar
Ruhsuz Selinglr yürüyüş kabızlığı engelliyor bir de kayısı hoşafı iç sıcak sıcak bana cok iyi geliyor tavsiye ederim canım
Ecegul 7+4um suan. Sabit mide bulantısı var kusma yok. Yemek yapamıyorum. Yaptığımı yiyemiyorum .yemekte patates haşlaması tek dostum. Limon kemiriyorum eksi olan seyleri canim istiyor 🤭🙄
Jralkan Ecegul bende mide bulantisi ve öğürme kusamiyorum, yemek yemek istemiyorum , gormek kokusunu almak istemuyorum🐥
Nuraan_k Benm kese gözüküyor ama içinde henüz bebiş görünmüyormuş 6+6 yım kanamam oldu öğlen şimdide leke geliyor..
Nehir-Ela Selam kızlar benimde 5+5 ve bulantı kusma yok, sadece göğüslerde şişme ve kasıklarda ağrı var. Bugün doktora gittim ve bebişi gördük. Kalp atışlarını henüz duymamadın. Haftaya inşallah.
Nuraan_k Sultanozturk 6+2 ken doktorum 2 hafta sonra tekrar gel dedi bakalım bekliyecegim umarım vardır birşey eğer sende bi sonuç alırsan bana haber ver ☺️
Nehir-Ela Sultanozturk Evet doktor haftaya kalp atışlarını dinleriz dedi. Ama benim şuan kanamam var ve çok korkuyorum 😞
Sultanozturk Nuraan_k ben o kadar bekleyemicem sanırım bu hafta içi tekrar gidecegim haberdar ederim tabiki
EbruCnr Ruhsuz geçmiş olsun canım. İnşallah bian önce geçer. 7haftalık hamileyim bende. Çok şükür çok bi bulantım yok ama gaz bendede oluyor. İnşallah sıkıntısız bi hamişlik geçirirz 😊
hilalyavuz ZeyneEthem 7+3 olduk biz de 🤗 bulantı kusma yok bel ağrısı ve göğüslerim şişti bir de iştahım açıldı maşallah 😂 ayrıca kabızlık var 2 haftadır şurup içiyorum hoşaf kayısı üzüm armut artık ne fayda ederse 🤦🏻♀️