Nur9286 Şehir hastanesine gidiyorum henüz 14+5 im ancak çok memnunum. Mülteciler de geliyor ve yanlarında tercümanları dolaşıyor. Bütün personel çok ilgililer.
İkili testimde sadece yaş rakılardı. Başka doktor olsa bir sürü şey söylerdi doktor yaş riski car başka risk yok dedi. 3 lu ve 4 lu saha çok kafani aristiracak ben bir sorun olduğunu sanmıyorum sen de aldırmam diyorsan yaptırma dedi. Eşime de sordu o da aldırmayı düşünmeyiz deyince o zaman ayrıntılı ultrason için randevu olusturalim dedi. 28 ekime gün verdiler .her şey tıkır tıkır işliyor .Dediginiz gibi özel odalar da varmış. Allah kismet ederse doğumu da orada yapmak isterim