Mavilianne işte yok yok yok onu anlatamıyorum sanırım.bu taraflarda bir tek bakırköy vardı eskiden o da suriyelilerden sonra gidilemez bir hal aldı.istanbul un bir ucındaki hastane iyi diye istanbulda bnm tercihim devlet demek ve insanları devlete yönlendirmek bana saçma geliyor.siz kendi gastanenizden hola çıkarak devlet hastaneleri iyi dersiniz bunu okuyan insanlar da buralardaki okmeydanı vb hastanelere gidip hamile hamile üzülebilir.o yüzden eleştirmeliyiz daha çok eleştirmeliyiz ki yıllardır bu kadar övülen sağlık hizmetlerinin aslında içler acısı halde olduğunu duymalılar anlatabildim mi? Ayrıca 8 kişilik odanın mübalağa olduğunu anlayacak kapasitede olduğunu ümit ediyorum.ücret konusuna gelince 4500 de az bir ücret değil.Bizler kadın olarak sgk lı olarak çalışan insanlar olarak güvenle huzurla devlet hastanelerine gidip doğum yapıp insan gibi muamele görmek istiyoruz kiii bu bizlerin en doğal hakkı.olayın özeti bu.türkiye deki her devlet hastanesinin sancaktepe ilhan varank gbi olmasını o seviyeye gelmesini dileyelim o zmn ?