Sedaalp valla nerede oturduğunuza çevrenizdeki devlet hastanelerine ve onların durumlarına doktorlarına göre değişkenlik gösteren bir soru. Yakınımda bir SSK ve bir diğer tarafta ilk yardım hastanesi var. SSK ya iki hamileliğimde de birer kere yolum düştü. İlkinde beni önce sancı odasına aldılar kadınlar yan yana ve karşılıklı yataklarda bacakları açık sancı çekiyorlardı doktor sırayla hepsinin açıklığına bakıyordu. Mahremiyet sıfır!! Bir soru sorduğunuzda aldığınız ters cevap. Üstelik şu an orda doğum yapan 10 kişiden 9 u suriyeli. Yataklarda ki örtüler bile darmadağınık temizliğini geçtim örtü yatağın üstünden sarkıyor resmen. Ama duyuyoruz ve de okuyoruz. Çevresindeki devlet hastaneleri özelden farklı olmayanlar var. Yani bunu anca bulunduğunuz yere göre değerlendirecek olan sizsiniz biz ne desek boş.